BETUL KE MENU KFC TERBARU EXTRA HOT AND SPICY RASA MACAM AYAM PEDAS MCD??

Sekarang tengah viral kannnn menu kfc ni orang cakap sama pedas macam ayam mcd. Apa maciammm??? kte try laaa.. nk tengok betul ke idok!!



Dapat je beli..kte terus tengok dalam dia ada apa. Zira beli set 9pcs punya. So, dapat 9 ketul ayam, 1 botol pepsi dan satu kentang goreng. Not included ea coleslaw dan whipped potato. Tu kena add on sendiri kalau pilih set 9pcs punya. Hehehe

Masukk je dalam kereta..terus ku bukakk bungkusan. Mula2x ternampak beg kentang gocang ni. Sejibikk oiii macam kentang mcd.hehe.. so kita shake2x laa2 dlm kereta terusss (tak sabar tunggu sampai rumah)

Perghh boleh tahan menusuk ke hidung pedas cili tu time nk tuang dalam beg ni. Terbersin jugak laa dlm kereta time ni hehe. Lepas je shake2x bagi sebati..terus aku ngap masuk dlm mulut. Suapan pertama, okeyhh boleh tahan pedas dia. Untuk org yg memang level pedas kaw2x macam aku; level 8/10, aku boleh cakap kentang goncang dia ni agak pedas. Terasa woii pedas dia dkt bibir ni haaa. So, yg tak makan pedas..toksah try kentang goncang ni. Ko makan kentang biasa je hahaha.

Lepas je try kentang goncang tu. Expectation aku terhadap ayam goreng dia pon tinggi laa (expect pedasss gilerrr). Sekali dah sampai rumah, aku try ayam dia...TAK PEDAS LANGSUNG!! HAHAHAHAHAH. Ayam dia agak juicy compared dgn ayam goreng mcd yg bagi aku agak kering. Tapi seriuss ayam kfc ni tak sepedas ayam mcd 3x pedas tu. Untuk org yg makan pedas..ayam ni langsung tak pedas wakakaka, Just naik 1/2 level je sikit drp ayam spicy hat biasa tu. 

So, bagi yang tak makan pedas..anda boleh try menu kfc extra hot baru ni sebab tak pedas ponnnn hehehehe. Tapi best sb dia juicy.. Sekiannn..review dari aku.

bye..selamat mencuba! xoxoxo





 





4 Comments

  1. Laparrr pulakkk
    Hahahaha
    Entry food pulakkk tuu KFC
    Lama betul tak mkn KFC
    Hari tu rabia pergi mkn ayam anw jelah

    ReplyDelete
    Replies
    1. try laa rabia. hehehe akk lagi suka ayam kfc drp ayam mcd.

      Delete
    2. Rabia tak mkn dh MCD . mkn KFC dgn anw je . kena try ni heheh sedappnyaaa

      Delete
  2. HAHAHAHAHHAHAHAHAHAH tak sure weyhh. try la buat..nnti inform tau

    ReplyDelete